Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

  • masa pelepasan:2023-08-15 09:54:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:195
  • Penerangan pantas:

    Bahasa Saransk,Sebab api dalam pengubah kuasaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak si

Kandungan artikel

Sebab api dalam pengubah kuasa

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bahasa SaranskPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

OuaniDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Berapa banyak pengubah kuasa


Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,Bahasa SaranskPengubah kuasa 20kV, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Penjagaan peralatanPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru,Bahasa SaranskPenjajaran industri pengubah jenis kering, turun naik harga dan melemah



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak,Bahasa SaranskPengubah kuasa 33kV, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Sedia dan efisienPemburukan pengisihan Solenoid

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Bahasa SaranskApa peranan penting pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

BahasaSaranskMaklumat produk lain
  • HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

    HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

  • HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

    HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

  • HeidelbergLift tahap tetapDi manakah nilai penggunaan

    HeidelbergLift tahap tetapDi manakah nilai penggunaan

  • BhubaneshwarKeperlawanan tanah pengubah distribusiMengapa begitu serba boleh

    BhubaneshwarKeperlawanan tanah pengubah distribusiMengapa begitu serba boleh

  • BourgesPlatform angkat hidraulikIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

    BourgesPlatform angkat hidraulikIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

  • BourgesProdusi jambatan naikBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    BourgesProdusi jambatan naikBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • LecceJembatan penerbangan tetap hidraulikPelbagainya lengkap

    LecceJembatan penerbangan tetap hidraulikPelbagainya lengkap

  • LeccePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPembangunan masa depan juga memerlukan penjimata

    LeccePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPembangunan masa depan juga memerlukan penjimata

  • segera:Peringatan: Maklumat Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah memberi anda Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah oleh syarikat kami, perkhidmatan Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah. Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bahasa SaranskPemasangan pengubah distribusiTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!